KKK

K: Kus toimub Goclever tahvelarvutite garantiiremont?

V: Goclever poolt volitatud hoolduskeskus on nüüd avatud ka Eestis, Tallinnas ja alates 13.06.2013 saab Goclever toodete garantiiküsimustes pöörduda volitatud hooldusesindusse:

 

Servisa ICT
Estonia
Tallinn, EE-10621
Mustamäe tee 55
(+372) 667 1796
info@servisaict.ee
www.servisaict.com

NB! Transport Servisa ICT hooldusesse on saatja kulul, DPD või Eesti Postiga.
Servisa ICT kulul saadetakse teile tagasi kui on tegemist garantiilise tootega.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

K: Kus toimub Philips toodete garantiiremont?

V: Philipsi poolt volitatud hoolduskeskuste aadressid

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

K: Kuidas sisestada täpitähed Acme BK01 bluetooth klaviatuuriga?

V: loe siit

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

K: Kuidas saada netti 3G modemipulga ühendamisel Goglever tahvelarvutiga?

V:

1. Ühendage 3G modemipulk lauaarvutiga ja võtke maha seadete alt PIN koodi küsimine.

2. Ühendage 3G modem kaasasoleva USB kaabliga tahvelarvuti külge.

3. Võtke tahvelarvuti seadetest maha WIFI - asetaga asendisse OFF

4. Valida Settings - Wireless&network - More - 3G Mobile Network - Select automaticalli ja ekraanil kuvatakseka  kiri, et võrku ühendatud.

5. Avades brauseriakna saate netis surfata.

Gocleverit toetavad 3G modemite loetelu leiate siit.

NB! Juhul kui 3G ühendus automaatselt ei toimi, pöörguge vastava teenuspakkuja (EMT, Elisa, Tele2 jne.) poole täiendavate seadistusküsimustega.

 

K: Kuidas kustutada tahvelarvutist kõik kontod ja andmed, ehk kuidas teha tehaseseadete taastamine?

V: Valida SETTINGS - BACKUP&RESET-FACTORY DATA RESET-RESET TABLET-ERASE EVERYTHING

Tahvelarvuti teeb ise taaskäivitamise ja ongi tehaseseaded taastatud.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

K: Juhul kui Goglever GPS Navio navigeerimisel puudub eestikeelne menüü + eestikeelsed hääljuhised, kuidas toimida?

V: Kui puudub eestikeelne menüü siis on tegemist vanema softipartiiga, tarkvara uuendamisjuhise leiate siit:

1. Laadi tarkvarauuendus eestikeelse toega siit (68 mb, zip)

2. Paki zip näiteks desktopile lahti, saad kausta nimega "MobileNavigator"
3. Ühenda GPSseade arvutiga miniUSB kaabli abil.
4.Lülita GPS seade sisse, arvutis avaneb kaustGPSi sisuga.
5.Kopeeri kaust "MobileNavigator" kogu täiega GPSis oleva sama nimega kausta peale ja pane
replace all files (asenda kõik).


 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


K: Otsisin küll juhendi lõpust aga ei leidnud sobivat koodi One For All univesaalpuldile. Kust seda leida?

V: Abiks helistage Coomor hoolduse abitelefonile 650 8634.

Puldi lisakoode leiab ka OFA www aadressilt Support alt - http://www.oneforall.com/en_UK/support

Sinna aadressile sisestada oma universaalpuldi mudelinumber ja tv mudeli number,

kui koodid on olemas siis proovida järjekorras kõik läbi ja kui seade lülib off nupust välja siis kood toimib.

Kui ükski kood ei tomi, tuleks toimedada originaalpult Coomorisse, Kassi 14, Mustamäe, Tallinn ning lisame täiendavad koodid või saadame tehasesse.